ETR - tekst łatwy do czytania
Informacja o zakresie działalności Urzędu – tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)
Urząd Gminy w Godzianowie
Urząd Gminy w Godzianowie, czyli w skrócie Urząd,
znajduje się przy ulicy Klonowej 5 w Godzianowie.
Wójt jest szefem Urzędu.
Wójtem Gminy Godzianów jest Andrzej Mozga
Czym zajmuje się urząd?
W Urzędzie możesz:
-
zgłosić gdzie mieszkasz,
-
wyrobić dowód osobisty,
-
zgłosić, gdy urodzi się dziecko,
-
otrzymać akt zgonu i akt urodzenia,
-
wziąć ślub cywilny,
-
otrzymać decyzję podatkową, ,
-
otrzymać informację o opłatach za wywóz śmieci,
Urząd ma też inne zadania:
-
prowadzić wybory, na przykład na Prezydenta Polski,
-
prowadzi spis firm, które są w gminie,
-
zarządza gminą w trudnych sytuacjach,
-
zajmuje się budżetem,
-
ustala jakie będą lokalne podatki,
-
ustala jakie będą lokalne opłaty,
-
planuje przestrzeń w gminie,
-
robi remonty i buduje nowe potrzebne gminie budynki,
-
buduje i naprawia drogi gminne, chodniki,
-
dba o przyrodę i zieleń w gminie,
-
zajmuje się wywożeniem śmieci z terenu gminy,
-
pilnuje i dba o czystość i porządek,
-
dba o zabytki,
-
pomaga organizacjom.
Kontakt z pracownikami Urzędu:
Pracujemy w godzinach:
-
w poniedziałek od 7:30 do 15:30
-
w wtorek od 7:30 do 17:00
-
w środę od 7:30 do 15:30
-
w czwartek od 7:30 do 15:30
-
w piątek od 7:30 do 14.00.
-
w sobotę i niedzielę Urząd jest zamknięty.
To są godziny pracy Urzędu.
Wtedy możesz przyjść lub zadzwonić do Urzędu.
Jak możesz załatwić sprawy w Urzędzie?
Możesz napisać pismo i wysłać na adres:
Urząd Gminy Godzianów
ul. Klonowa 5, 96-126 Godzianów
Punktu Obsługi Interesantów Niepełnosprawnych.
W punkcie możesz zapytać, gdzie załatwisz Twoją sprawę.
Punkt jest na parterze. Punkt jest otwarty w godzinach pracy Urzędu.
Możesz napisać wiadomość i wysłać
na adres e-mail: gmina@godzianow.pl
Musisz mieć Internet i pocztę elektroniczną.
Możesz napisać pismo i wysłać za pomocą platformy ePUAP.
ePUAP to skrót nazwy:
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.

Platforma ePUAP to taki specjalny rodzaj poczty elektronicznej.
Musisz mieć Internet i konto na platformie ePUAP.
Aby wysłać pismo musisz wejść na stronę internetową platformy ePUAP: www.epuap.gov.pl.
Adres skrzynki Urzędu na platformie ePUAP to/000535474/skrytka.
Możesz zadzwonić na numer
46 831-10-20
Możesz przyjść do Urzędu w godzinach pracy Urzędu
i spotkać się z pracownikiem.
Jak trafisz do Urzędu?
Możesz przyjechać do nas samochodem:
Przy Urzędzie jest bezpłatny parking.
Parking znajduje się przy wejściu do urzędu.
Możesz przyjechać do nas autobusem.
Urząd jest:
-
dostępny do parteru. Tam dostaniesz się platformą dzwoniąc. Jest Punkt Obsługi Osób Niepełnosprawnych. Tam załatwisz sprawy.
-
do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
jest pętla
-
na parterze na podłodze są pola uwagi.
-
można skorzystać z tłumacza online Polskiego Języka Migowego,
-
jest pokój wytchnienia,
-
pokoje posiadają tabliczki z opisem w alfabecie Braille’a.

Galeria
Wyjątkowe miejsca na każdą porę roku
Czy wiesz, że...
Ciekawe informacje o naszej gminie